Hayırlı olması dileğiyle konu kitlenebilir
Hocam Dün söylemiştiniz Öğleden sonra konuşalım diye. Tam tersini yaptınız. Almak için fiyatta teklif ettik. Vallahi şaşırttınız bizi.
Geçen Konuşmalar;
[QUOTE=Samim]
CityGuiDE adlı üyeden alıntı:
Samim adlı üyeden alıntı:
CityGuiDE adlı üyeden alıntı:
Samim adlı üyeden alıntı:
CityGuiDE adlı üyeden alıntı:
Samim adlı üyeden alıntı:
CityGuiDE adlı üyeden alıntı:
Samim adlı üyeden alıntı:
CityGuiDE adlı üyeden alıntı:
Hocam son oluru ve bilgiler ellemi botlami ekleniliyor. Tesekkurler. Ciddi aliciyim.
Suan bircok teklif var karar vermedim
ister manuel yada botla eklenebiliyor.
Hocam 140 olsun o zaman.
Yarin konusalim
Cebim 0531 ******* Bekliyorum yarin. Sizin
yarın müsahit olunca konuşalım
Tamam Hocam kacta olsun.
YARIN ÖĞLEDEN SONRA UYGUNSA!!
Olur Hocam satildi diyede yazabilirsiniz.
SATIŞI YAPMADAN yazamıyorum kusura bakmayın iyi geceler
Diye yazdınız. Tamam dediniz yarın konuşalım dediniz. Söze istinaden o kadarda mesaj attım.