• 13-08-2009, 18:40:14
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İngiltere lokasyonlu üzerinde private oyun serveri olan bir makinemiz var. Servera şuanda saldırı yapılmakta. Yanlız CPU kullanımı olarak sorun yok. Sadece aşırı lag yapıyorlar. Nasıl engelleyebiliriz bunu.
  • 13-08-2009, 20:21:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sadece Lag'a bakarak saldırı olup olmadığını anlayamazsınız. Yurt dışı lokasyonda oyun serveri açarsanız zaten lag olacağı bellidir. Helede ingiltere gibi bir lokasyonda, TR yada almanya lokasyon tercih etmelisiniz.
  • 13-08-2009, 21:23:51
    #3
    Ben ingilterede yaşıyorum. Warcraft 3 dota adlı oyunu türk serverlerinde oynamaya kalkınca minimum 120 ile oynayabiliyorum. Kısacası o serveri çöpe at
  • 13-08-2009, 21:40:15
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Serverın saldırı olduğundan eminiz saldıranlarıda biliyoruz. Normalde türkiyeden 1mbit bağlantı ile bağlandığımda ping 120-130 larda fakat saldırı altında iken 6000 lere fırlıyor.
  • 13-08-2009, 21:44:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    tiwaly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serverın saldırı olduğundan eminiz saldıranlarıda biliyoruz. Normalde türkiyeden 1mbit bağlantı ile bağlandığımda ping 120-130 larda fakat saldırı altında iken 6000 lere fırlıyor.
    CPU yükselmiyor diyorsun. Bu lag sorunu son günlerde çıktıysa saldrı filan değildir o. Türk Telekom'un yurtdışı çıkışlarında sorun var. Almanya bile 200ms çıkıyor.

    TR lokasyona muhakkak geç yoksa oralarda böyle zamanlarda telef olursun
  • 13-08-2009, 22:09:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Yok şuanda kesildi mesela saldıranlar zaten farklı bir private server sahibi. İlk günden onların user sayısını 2ye katlayınca böyle oldu. Evet cpu kullanmaması çok ilginç ama nası yapıyorlarsa lag yaratıyorlar. Şuanda normal mesela. Saldırırkende oyuna adam girip zaten provokasyon nyapıyor.
  • 13-08-2009, 22:12:18
    #7
    pm attım bakarmsıın