Servera Saldırı
6
●1.030
- 13-08-2009, 21:23:51Ben ingilterede yaşıyorum. Warcraft 3 dota adlı oyunu türk serverlerinde oynamaya kalkınca minimum 120 ile oynayabiliyorum. Kısacası o serveri çöpe at
- 13-08-2009, 21:44:35Üyeliği durdurulduCPU yükselmiyor diyorsun. Bu lag sorunu son günlerde çıktıysa saldrı filan değildir o. Türk Telekom'un yurtdışı çıkışlarında sorun var. Almanya bile 200ms çıkıyor.tiwaly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TR lokasyona muhakkak geç yoksa oralarda böyle zamanlarda telef olursun - 13-08-2009, 22:09:30Üyeliği durdurulduYok şuanda kesildi mesela saldıranlar zaten farklı bir private server sahibi. İlk günden onların user sayısını 2ye katlayınca böyle oldu. Evet cpu kullanmaması çok ilginç ama nası yapıyorlarsa lag yaratıyorlar. Şuanda normal mesela. Saldırırkende oyuna adam girip zaten provokasyon nyapıyor.