tiwaly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Serverın saldırı olduğundan eminiz saldıranlarıda biliyoruz. Normalde türkiyeden 1mbit bağlantı ile bağlandığımda ping 120-130 larda fakat saldırı altında iken 6000 lere fırlıyor.
CPU yükselmiyor diyorsun. Bu lag sorunu son günlerde çıktıysa saldrı filan değildir o. Türk Telekom'un yurtdışı çıkışlarında sorun var. Almanya bile 200ms çıkıyor.

TR lokasyona muhakkak geç yoksa oralarda böyle zamanlarda telef olursun