Yok şuanda kesildi mesela saldıranlar zaten farklı bir private server sahibi. İlk günden onların user sayısını 2ye katlayınca böyle oldu. Evet cpu kullanmaması çok ilginç ama nası yapıyorlarsa lag yaratıyorlar. Şuanda normal mesela. Saldırırkende oyuna adam girip zaten provokasyon nyapıyor.