• 21-11-2021, 00:30:12
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 lt yağ 173,40 ₺ geliyor iyi mi acaba ?
    5lt yağın en ucuzu 100 lira falan sanırım hocam iyi gibi fiyat
  • 21-11-2021, 00:30:25
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12 lt yağ 173,40 ₺ geliyor iyi mi acaba ?
    Ben 11 L Yağ 155 Aldım. Litresi 14 Geldi.
  • 21-11-2021, 00:32:14
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 11 L Yağ 155 Aldım. Litresi 14 Geldi.
    Han36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5lt yağın en ucuzu 100 lira falan sanırım hocam iyi gibi fiyat
    getir'den alıyorum ben genelde orada 5 lt max 40-4 tl 4-4,5 lt ise 30-40 tl arası geliyordu ama yağ fiyatları öyle bi tavan etti ki bir de yağ satışlarında kısıtlama olduğu için zor buluyorum.

    12 lt 173 de çok pahalı geldi, een son 62 tl felan 9 lt 4,5+4,5 aldım

    daha ucuzunu bulmam zor sanırım
    • Han36
    Han36 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-11-2021, 01:13:39
    #13
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    getir'den alıyorum ben genelde orada 5 lt max 40-4 tl 4-4,5 lt ise 30-40 tl arası geliyordu ama yağ fiyatları öyle bi tavan etti ki bir de yağ satışlarında kısıtlama olduğu için zor buluyorum.

    12 lt 173 de çok pahalı geldi, een son 62 tl felan 9 lt 4,5+4,5 aldım

    daha ucuzunu bulmam zor sanırım
    hocam bu gidişle yakında hiçbirşey bulamayacağız galiba bulduğumuz kadar koyalım kenara artık ne yapalım
  • 21-11-2021, 01:14:43
    #14
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    a101'lere giderseniz 10 tl üstü alışverişte 1 litre yudum yağ 18,45 tl ye geliyor.
    uygulamadada geçerli hocam aynı kampanya tüm indirimlere ek olarak kullanılıyor
  • 21-11-2021, 01:31:00
    #15
    Han36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bu gidişle yakında hiçbirşey bulamayacağız galiba bulduğumuz kadar koyalım kenara artık ne yapalım
    İşin kötü yanı alamıyorum artık hocam çünkü asgari ücret ile imkansız artık. maaş sadece kira ve faturalara yetiyor kalanı 0
    • Han36
    Han36 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-11-2021, 02:13:10
    #16
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin kötü yanı alamıyorum artık hocam çünkü asgari ücret ile imkansız artık. maaş sadece kira ve faturalara yetiyor kalanı 0
    Allah sonumuzu hayır etsin çünkü hiç iyi değil
  • 21-11-2021, 08:09:00
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam teşekkürler alışveriş yaptık.
  • 21-11-2021, 14:08:35
    #18
    DomainDenizi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam teşekkürler alışveriş yaptık.
    Rica ederim hocam