Han36 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu gidişle yakında hiçbirşey bulamayacağız galiba bulduğumuz kadar koyalım kenara artık ne yapalım
İşin kötü yanı alamıyorum artık hocam çünkü asgari ücret ile imkansız artık. maaş sadece kira ve faturalara yetiyor kalanı 0