Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin kötü yanı alamıyorum artık hocam çünkü asgari ücret ile imkansız artık. maaş sadece kira ve faturalara yetiyor kalanı 0
Allah sonumuzu hayır etsin çünkü hiç iyi değil