Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
getir'den alıyorum ben genelde orada 5 lt max 40-4 tl 4-4,5 lt ise 30-40 tl arası geliyordu ama yağ fiyatları öyle bi tavan etti ki bir de yağ satışlarında kısıtlama olduğu için zor buluyorum.

12 lt 173 de çok pahalı geldi, een son 62 tl felan 9 lt 4,5+4,5 aldım

daha ucuzunu bulmam zor sanırım
hocam bu gidişle yakında hiçbirşey bulamayacağız galiba bulduğumuz kadar koyalım kenara artık ne yapalım