• 19-10-2020, 06:29:50
    #10
    anilcagliyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyine fayda var alexa değerlerine bir bakın siteye zaten erişim yok kampanya yok birşey yok sistemsel hata

    Cidden komiksiniz 0 ticaret puanı beleşçi tayfa online
    İnsanlara ticaret puanına göre yargılamak biraz küçük düşürücü ama doğru beleşci olduklarını değiştirmiyor , belki de sizin kadar forumda tecrübesi yok ama bu olmayacağı anlamına gelmiyor.

    "dedi 5 ticaret puanı olan kişi" ....
    • OzgurAlp
    • gokanke
    OzgurAlp ve gokanke bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 19-10-2020, 06:32:42
    #11
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlara ticaret puanına göre yargılamak biraz küçük düşürücü ama doğru beleşci olduklarını değiştirmiyor , belki de sizin kadar forumda tecrübesi yok ama bu olmayacağı anlamına gelmiyor.

    "dedi 5 ticaret puanı olan kişi" ....
    5 ayda 0 olması bence onu kanıtlar nitelikte. Çünkü forumlarda normalden düşük fiyatlara ürün alıyorsunuz. Ben aşağılamıyorum. Sadece amaçlarını belirttim. Bendede 20 var ama 100 - 200 olanlar bile dolandırıyor. Ben ticaret puanına takılmıyorum. Sadece fiyat 0 ve ticaret 0 olarak görünce yazdım.
  • 19-10-2020, 06:44:55
    #12
    aztek teknology nin sitesi bir çok markanın distribütörleridir büyük firmadır 0 tl ye de gönderebilir bu güç onlarda var isteyen deneyebilir sistem hatasıysa zaten bilgilendirirler.
  • 19-10-2020, 07:39:59
    #13
    Siz inandıysanız göndereceklerine sorun yok, nasıl bir düşünce yapısına, hayal gücüne sahipsiniz gerçekten bunu yaşamak isterdim. Şuan çıldırıyorum r10'da böyle bir konu okuduğum için 😃 DH ölücülerinden farkı kalmıyor buranında..
  • 19-10-2020, 13:58:53
    #14
    Komik arkadaşlarımız