neyine fayda var alexa değerlerine bir bakın siteye zaten erişim yok kampanya yok birşey yok sistemsel hata
Cidden komiksiniz 0 ticaret puanı beleşçi tayfa online
İnsanlara ticaret puanına göre yargılamak biraz küçük düşürücü ama doğru beleşci olduklarını değiştirmiyor , belki de sizin kadar forumda tecrübesi yok ama bu olmayacağı anlamına gelmiyor.
İnsanlara ticaret puanına göre yargılamak biraz küçük düşürücü ama doğru beleşci olduklarını değiştirmiyor , belki de sizin kadar forumda tecrübesi yok ama bu olmayacağı anlamına gelmiyor.
"dedi 5 ticaret puanı olan kişi" ....
5 ayda 0 olması bence onu kanıtlar nitelikte. Çünkü forumlarda normalden düşük fiyatlara ürün alıyorsunuz. Ben aşağılamıyorum. Sadece amaçlarını belirttim. Bendede 20 var ama 100 - 200 olanlar bile dolandırıyor. Ben ticaret puanına takılmıyorum. Sadece fiyat 0 ve ticaret 0 olarak görünce yazdım.
aztek teknology nin sitesi bir çok markanın distribütörleridir büyük firmadır 0 tl ye de gönderebilir bu güç onlarda var isteyen deneyebilir sistem hatasıysa zaten bilgilendirirler.
Siz inandıysanız göndereceklerine sorun yok, nasıl bir düşünce yapısına, hayal gücüne sahipsiniz gerçekten bunu yaşamak isterdim. Şuan çıldırıyorum r10'da böyle bir konu okuduğum için 😃 DH ölücülerinden farkı kalmıyor buranında..