Siz inandıysanız göndereceklerine sorun yok, nasıl bir düşünce yapısına, hayal gücüne sahipsiniz gerçekten bunu yaşamak isterdim. Şuan çıldırıyorum r10'da böyle bir konu okuduğum için 😃 DH ölücülerinden farkı kalmıyor buranında..