İnsanlara ticaret puanına göre yargılamak biraz küçük düşürücü ama doğru beleşci olduklarını değiştirmiyor , belki de sizin kadar forumda tecrübesi yok ama bu olmayacağı anlamına gelmiyor.
"dedi 5 ticaret puanı olan kişi" ....
5 ayda 0 olması bence onu kanıtlar nitelikte. Çünkü forumlarda normalden düşük fiyatlara ürün alıyorsunuz. Ben aşağılamıyorum. Sadece amaçlarını belirttim. Bendede 20 var ama 100 - 200 olanlar bile dolandırıyor. Ben ticaret puanına takılmıyorum. Sadece fiyat 0 ve ticaret 0 olarak görünce yazdım.