• 21-10-2024, 20:07:03
    #1
    Babam kardeşimin düğünü için kredi çekmiş onu da ödeyemediği için 300 bin tl borç olmuş. Emekli zaten hangi akla hizmet çekti o krediyi onu da bilmiyorum bize de söylemedi etmedi.

    Emekli maaşına el koymuşlar 1000 tl geçiyomuş ellerine sadece o parayla ne yapılır sanki. Evde kira.

    Borcun yapılandırılması falan bi şey demiş ama nasıl oluyor o iş bilgisi olan var mı?
  • 21-10-2024, 20:08:13
    #2
    Yapilandiriliyor kanun cikti 1kasimdan itibaren yururlukte olacak suan devlet bankalari yapiyor diye biliyorum.
  • 21-10-2024, 20:08:34
    #3
    Allah yardımcınız olsn. Bankalar yapılandırmaya geçti artık. banka ile görüşüp yapılandırma yapılabilir. Ötle bir yasa çıktı hatta. birebir banka ile görüşmeniz daha sağlıklı olacaktır.
  • 21-10-2024, 20:11:10
    #4
    Maaş haczi yapıldıysa, varlık denetim şirketine aktarılıp hukuk bürosuna atamışlardır. Hukuk bürosuda muhtemelen icra yoluyla tanzim etmek için icra davası açmıştır diye düşünüyorum ortada maaş haczi varsa. Yapılandırılamaya bilir üzülerek söylemem gerekirse. Yine de bankayla konuşmakta fayda var.
  • 21-10-2024, 20:13:01
    #5
    webgrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maaş haczi yapıldıysa, varlık denetim şirketine aktarılıp hukuk bürosuna atamışlardır. Hukuk bürosuda muhtemelen icra yoluyla tanzim etmek için icra davası açmıştır diye düşünüyorum ortada maaş haczi varsa. Yapılandırılamaya bilir üzülerek söylemem gerekirse. Yine de bankayla konuşmakta fayda var.
    Henüz bi dava kağıdı vs yok sanırım en azından biz bilmiyoruz hocam.

    icra derken neyi alacaklar ki zaten emekli maaşına el koymuşlar
  • 21-10-2024, 20:14:03
    #6
    Banka kafasına göre emekli maaşına el koyamaz. Kredi taksitini mi alıyorlar maaşına el koymuşlardan kastınız ?

    edit: el koymuşlar dediğiniz için icra olarak yorumladım.
  • 21-10-2024, 20:14:44
    #7
    webgrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka kafasına göre emekli maaşına el koyamaz. Kredi taksitini mi alıyorlar maaşına el koymuşlardan kastınız ?
    İşte babama 12 bin tlden 1000 tl kalmış demekki 11bini banka aldı
  • 21-10-2024, 20:15:25
    #8
    Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babam kardeşimin düğünü için kredi çekmiş onu da ödeyemediği için 300 bin tl borç olmuş. Emekli zaten hangi akla hizmet çekti o krediyi onu da bilmiyorum bize de söylemedi etmedi.

    Emekli maaşına el koymuşlar 1000 tl geçiyomuş ellerine sadece o parayla ne yapılır sanki. Evde kira.

    Borcun yapılandırılması falan bi şey demiş ama nasıl oluyor o iş bilgisi olan var mı?

    60 ay yapılandırma vardı sanırım çıktı ya da çıkmak üzere.
  • 21-10-2024, 20:17:46
    #9
    Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    60 ay yapılandırma vardı sanırım çıktı ya da çıkmak üzere.
    Yapılandırma ne demek hocam o 300bin tlyi 60a mı bölecekler yoksa 300ün üstüne daha da mı binecek

    Yada en azından yarısı falan ödense yarısı taksitlendirilir mi