Babam kardeşimin düğünü için kredi çekmiş onu da ödeyemediği için 300 bin tl borç olmuş. Emekli zaten hangi akla hizmet çekti o krediyi onu da bilmiyorum bize de söylemedi etmedi.
Emekli maaşına el koymuşlar 1000 tl geçiyomuş ellerine sadece o parayla ne yapılır sanki. Evde kira.
Borcun yapılandırılması falan bi şey demiş ama nasıl oluyor o iş bilgisi olan var mı?