Maaş haczi yapıldıysa, varlık denetim şirketine aktarılıp hukuk bürosuna atamışlardır. Hukuk bürosuda muhtemelen icra yoluyla tanzim etmek için icra davası açmıştır diye düşünüyorum ortada maaş haczi varsa. Yapılandırılamaya bilir üzülerek söylemem gerekirse. Yine de bankayla konuşmakta fayda var.
Henüz bi dava kağıdı vs yok sanırım en azından biz bilmiyoruz hocam.
icra derken neyi alacaklar ki zaten emekli maaşına el koymuşlar