Ultigvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
60 ay yapılandırma vardı sanırım çıktı ya da çıkmak üzere.
Yapılandırma ne demek hocam o 300bin tlyi 60a mı bölecekler yoksa 300ün üstüne daha da mı binecek

Yada en azından yarısı falan ödense yarısı taksitlendirilir mi