• 22-07-2023, 17:43:29
    #10
    Şikayet edecekseniz cimer, sabim üzerinden edebilirsiniz de bir şey çıkacağını sanmıyorum. Zaten fiyatlar taban ve tavan olarak sağlık bakanlığı tarafından belirleniyor.
    Euro daha da yükselmeden ödemeye bakın.
  • 22-07-2023, 17:43:36
    #11
    Sakın ödemeyin bırakın mahkemeye verip ugraşsınlar zaten sizi sürekli tekrar arayıp indirim yaparlar
  • 22-07-2023, 17:45:47
    #12
    https://gss.sgk.gov.tr/SaglikHizmetS...esaplama.faces

    bu ekrandan yapılan testlerin ücretlerini öğrenip o şekilde gösterin kendilerine.
  • 22-07-2023, 17:46:50
    #13
    O para ile öküz alınır
  • 22-07-2023, 17:52:01
    #14
    712 TL bile fazlayken euro olması çok çok kötü gidip ödeyin tüketici mahkemesine size verilen faturayı gösterin şikayeti oluşturun benim eşim hamileydi geçen yıl bütün tahliller testler 9 ay boyunca gittik her seferinde muayene için 150 TL test ıvır zıvır için 150 TL kesiyordu
  • 22-07-2023, 17:55:23
    #15
    Acı bademe falan mı gittiniz hocam? Özel hastaneler ₺ bazlı çalışması gerekmez mi?
  • 22-07-2023, 17:56:42
    #16
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acı bademe falan mı gittiniz hocam? Özel hastaneler ₺ bazlı çalışması gerekmez mi?
    Hayır Muğla’da yücelen hastanesi adında bir yere gittik, muayene oldu çocuk tahlil felan yapıldı bu kadar.
  • 22-07-2023, 17:59:06
    #17
    rebelchill adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır Muğla’da yücelen hastanesi adında bir yere gittik, muayene oldu çocuk tahlil felan yapıldı bu kadar.
    Bir problem olduğuna emin olabilirsiniz, o parayı almaları yasal değil hocam. Sizi yabancı sanmış olabilirler.
  • 22-07-2023, 18:08:01
    #18
    Üzücü ama
    Bu şekilde eminim devlet çok fazla sömürülüyordur.

    Bu kadar rahat Bu meblaları fatura etmeleri durumu gösteriyor.

    Okul ve hastaneler ne zaman ticarethane mantığında yönetilmekten çıkarsa devlet o zaman kalkınır.