Üzücü ama
Bu şekilde eminim devlet çok fazla sömürülüyordur.

Bu kadar rahat Bu meblaları fatura etmeleri durumu gösteriyor.

Okul ve hastaneler ne zaman ticarethane mantığında yönetilmekten çıkarsa devlet o zaman kalkınır.