712 TL bile fazlayken euro olması çok çok kötü gidip ödeyin tüketici mahkemesine size verilen faturayı gösterin şikayeti oluşturun benim eşim hamileydi geçen yıl bütün tahliller testler 9 ay boyunca gittik her seferinde muayene için 150 TL test ıvır zıvır için 150 TL kesiyordu