Şikayet edecekseniz cimer, sabim üzerinden edebilirsiniz de bir şey çıkacağını sanmıyorum. Zaten fiyatlar taban ve tavan olarak sağlık bakanlığı tarafından belirleniyor.
Euro daha da yükselmeden ödemeye bakın.