• 21-08-2013, 11:58:45
    #1
    pc kapanıp mavi ekran geliyor. yeniden restart atıyorum bu seferde realtek falan yazıyor bir şeyler yüklüyor sonra key falan diyor donup kalıyor tekrar restart atınca açılıyor ama 10-15 dk sonra tekrar kapanıyor. Şimdi zar zor açtım kapanabilir
  • 21-08-2013, 19:32:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar. Sorununuzu formatlayarak halledebilirsiniz. Linux gibi bir cd'den çalışan sistemle yedeklerinizi aldıktan sonra bilgisayarınızı formatlayıp uygun sürücüleri yükleyerek sorunsuz kullanmaya başlayabilirsiniz.
    Anlamadığınız bir nokta varsa yardımcı olabilirim.
    Kolay gelsin.
  • 21-08-2013, 19:36:03
    #3
    GuneyHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar. Sorununuzu formatlayarak halledebilirsiniz. Linux gibi bir cd'den çalışan sistemle yedeklerinizi aldıktan sonra bilgisayarınızı formatlayıp uygun sürücüleri yükleyerek sorunsuz kullanmaya başlayabilirsiniz.
    Anlamadığınız bir nokta varsa yardımcı olabilirim.
    Kolay gelsin.
    sağol hocam tek çare format atayım bari. dedim belki kısa bir yolu vardır ama neyse formatlayım
  • 21-08-2013, 19:53:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Başka yöntemler mevcut olabilir ancak bahsettiğiniz sorunlardan dolayı sisteminizin önyükleme dosyaları hasar görmüş olabilir. Belki de bundan dolayı sürekli resetliyordur. Ben kolay ve güvenli bir yöntem olan formatlamayı öneriyorum.
    Not: Yedeklerinizi almayı unutmayınız. Benim başım çok yandı .
  • 06-10-2013, 12:32:34
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    GuneyHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar. Sorununuzu formatlayarak halledebilirsiniz. Linux gibi bir cd'den çalışan sistemle yedeklerinizi aldıktan sonra bilgisayarınızı formatlayıp uygun sürücüleri yükleyerek sorunsuz kullanmaya başlayabilirsiniz.
    Anlamadığınız bir nokta varsa yardımcı olabilirim.
    Kolay gelsin.
    Yok hocam formatla bi ilgisi yok bence bendede ralink chipsetli wireless aleti var bendede oluyor bazen neyden oluyor henüz anlamış değilim. Bazen çıkarıp geri takınca oluyor bazen kendi kendine. Şimdiye kadar dikkatimi çeken tek şey driver'ın 32 bit olması, işletim sistemim ise 64 bit.