Merhabalar. Sorununuzu formatlayarak halledebilirsiniz. Linux gibi bir cd'den çalışan sistemle yedeklerinizi aldıktan sonra bilgisayarınızı formatlayıp uygun sürücüleri yükleyerek sorunsuz kullanmaya başlayabilirsiniz.
Anlamadığınız bir nokta varsa yardımcı olabilirim.
Kolay gelsin.
Yok hocam formatla bi ilgisi yok bence bendede ralink chipsetli wireless aleti var bendede oluyor bazen neyden oluyor henüz anlamış değilim. Bazen çıkarıp geri takınca oluyor bazen kendi kendine. Şimdiye kadar dikkatimi çeken tek şey driver'ın 32 bit olması, işletim sistemim ise 64 bit.