• 28-10-2013, 14:05:03
    #1
    Xenforo lisans üçreti 140 $ olarak belirlenmiştir Owned lisans dır yani ömür boyu kullanabilirsiniz türk lirası olarak 385 tl civarı bir rakam oluyor. ayırca ilk 12 ay güncellemelerde ücretsizdir ilk 12 aydan sonra 40 $ verip güncelleyebilirsiniz.

    Ayrıca alta bulunan copyright yazısınıda kaldırmak istiyorsanız 240 $ verip kaldırabilirsiniz Forum software by XenForo™ ©2010-2012 XenForo Ltd.
  • 28-10-2013, 15:10:12
    #2
    İyi bir bilgilendirme konusu olmuş devamını ekleyelim o halde; https://xenforo.com/purchase/ bu sayfadan satın alınıyor ve isteyen kurulum servisi de alabiliyor Resource Manager (download / makale sistemi) ve XenForo Enhanced Search (büyük siteler için geliştirilmiş arama sistemi) sistemi de var.
  • 28-10-2013, 17:08:55
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    copyright işi çok pahalı bence. bir süre lisanssız kullanıp sonra lisanslıya geçiş oluyor mu bunda?
  • 28-10-2013, 17:38:27
    #4
    Copyright o parayı tam olarak hak eder mi tartışılır elbette ama bana göre hak ediyor. Yani ben öyle diyorum ama ucuz da olabilirdi tabii. Lisanssız olarak da tabii ki olur neden olmasın beğenirseniz lisans alırsınız diyeceğim fakat test etmek isterseniz şu konuyu inceleyebilirsiniz; https://www.r10.net/xenforo/1147140-x...site-demo.html
  • 28-10-2013, 21:25:18
    #5
    Azok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    copyright işi çok pahalı bence. bir süre lisanssız kullanıp sonra lisanslıya geçiş oluyor mu bunda?
    Nul sürüm olarak temiz bulamazsınız yani emekleriniz boşa gider kesinlikle tavsiye etmiyorum.
  • 12-12-2013, 15:01:43
    #6
    alttaki copyright yazısını değil de bu yazıdan dışarı çıkan linki kaldırsak bir sorun olur mu lisanslı kullanıcılar için?

    Yani "Forum software by XenForo™ ©2010-2013 XenForo Ltd." yazısındaki linki kaldırsak sıkıntı olur mu?
  • 12-12-2013, 15:55:48
    #7
    islambul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alttaki copyright yazısını değil de bu yazıdan dışarı çıkan linki kaldırsak bir sorun olur mu lisanslı kullanıcılar için?

    Yani "Forum software by XenForo™ ©2010-2013 XenForo Ltd." yazısındaki linki kaldırsak sıkıntı olur mu?
    Ona tam olarak izin yok fakat nofollow ekleyebilirsiniz. Yani eklenmesi de gerek zaten bir şey olmaz.
  • 18-12-2013, 21:26:05
    #8
    Xenforo lisansımı satmıştım.Geçen sene bir ara yılbaşında lisans indirimi vardı sanırım.Tekrar olacakmı bilgisi olan varmı.
  • 18-12-2013, 22:16:13
    #9
    Şu an için öyle bir durum yok. Ama lisansı hala pahalı da değil.