Konu
Xenforo lisans fiyatı ?
28-10-2013, 21:25:18
#5
mtntk
Azok adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
copyright işi çok pahalı bence. bir süre lisanssız kullanıp sonra lisanslıya geçiş oluyor mu bunda?
Nul sürüm olarak temiz bulamazsınız yani emekleriniz boşa gider kesinlikle tavsiye etmiyorum.