Azok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
copyright işi çok pahalı bence. bir süre lisanssız kullanıp sonra lisanslıya geçiş oluyor mu bunda?
Nul sürüm olarak temiz bulamazsınız yani emekleriniz boşa gider kesinlikle tavsiye etmiyorum.