• 28-10-2013, 15:29:23
    #1
    Herkese merhaba,

    XenForo, sistemi yakından tanımamız ve daha rahat inceleyebilmemiz için insanlara demo fırsatı sunmuştu. Bu demo hala açık ve girip rahatça da test edebilirsiniz. Tek yapmanız gereken, şu linke tıklıyorsunuz; http://xenforo.com/demo/ açılan sayfada güvenlik sorusuna yanıt yazıp uygun bir e-mail adresi de yazarak "create demo" yani demo'yu aç diyorsunuz. Sonrasını komple göreceksiniz zaten.

    Hem admin paneli hem de siteyi rahatça inceleyebilirsiniz. Mesela temayı test edebilir, değişebilirsiniz. Kategori oluşturabilirsiniz, konu açabilirsiniz yani kısaca FTP işlemleri haricinde, birçok testi gerçekleştirmeniz mümkündür. Yakından merak edenler için iyi olacaktır. Ayrıca takıldığınız bir soru olursa eğer, çekinmeden sorabilirsiniz bu konu altında yanıtlayabiliriz.
  • 22-10-2016, 13:19:10
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    admin paneline nasıl giriyoruz ? demoya admin olarak bağlandık ama panele giremedik.
  • 23-10-2016, 01:41:03
    #3
    aksakal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admin paneline nasıl giriyoruz ? demoya admin olarak bağlandık ama panele giremedik.
    Sağ üstte Admin linki var. Buna tıklamayı denediniz mi? /admin.php
  • 23-10-2016, 12:04:33
    #4
    teşekkürler. /admin.php kısmını kendimiz yazıyormuşuz.
  • 07-08-2017, 22:38:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    xenForo nun db sinde vbulletin deki thread tablosuna karşılık gelen tablo adı nedir? Bilen yazabilir mi?
  • 07-08-2017, 22:45:16
    #6
    bayraktar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    xenForo nun db sinde vbulletin deki thread tablosuna karşılık gelen tablo adı nedir? Bilen yazabilir mi?
    xf_thread
  • 07-08-2017, 22:47:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xf_thread
    Merhaba,

    Bilgi için teşekkür ederim tablo içerikleri aynı mı? peki konu başlıkları burada da yine "title" olarak mı tutuluyor?
  • 07-08-2017, 22:54:34
    #8
    bayraktar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Bilgi için teşekkür ederim tablo içerikleri aynı mı? peki konu başlıkları burada da yine "title" olarak mı tutuluyor?
    Rica ederim