Herkese merhaba,
XenForo, sistemi yakından tanımamız ve daha rahat inceleyebilmemiz için insanlara demo fırsatı sunmuştu. Bu demo hala açık ve girip rahatça da test edebilirsiniz. Tek yapmanız gereken, şu linke tıklıyorsunuz;
http://xenforo.com/demo/ açılan sayfada güvenlik sorusuna yanıt yazıp uygun bir e-mail adresi de yazarak "create demo" yani demo'yu aç diyorsunuz. Sonrasını komple göreceksiniz zaten.
Hem admin paneli hem de siteyi rahatça inceleyebilirsiniz. Mesela temayı test edebilir, değişebilirsiniz. Kategori oluşturabilirsiniz, konu açabilirsiniz yani kısaca FTP işlemleri haricinde, birçok testi gerçekleştirmeniz mümkündür. Yakından merak edenler için iyi olacaktır. Ayrıca takıldığınız bir soru olursa eğer, çekinmeden sorabilirsiniz bu konu altında yanıtlayabiliriz.