Copyright o parayı tam olarak hak eder mi tartışılır elbette ama bana göre hak ediyor. Yani ben öyle diyorum ama ucuz da olabilirdi tabii. Lisanssız olarak da tabii ki olur neden olmasın beğenirseniz lisans alırsınız diyeceğim fakat test etmek isterseniz şu konuyu inceleyebilirsiniz; https://www.r10.net/xenforo/1147140-x...site-demo.html