• 21-08-2013, 15:29:04
    #1
    Kurumsal PLUS
    Merhabalar ;

    Sizin fikirlerinizi almak istiyorum bir konu hakkında 2 Yıllık Muhasebe mezunuyum 4 yıllığa tamamlamak istiyorum sizce açıköğretimden hangi bölümden devam etmeliyim ? Tavsiyelerinizi bekliyorum..

    Ben Kamu Yönetimi düşünüyorum Sizce Tercihim Doğru mudur Kamu yönetimi okuyan varmı ? Birde Bazı dersleri ben okurken almıştım muaf oluyormuyum acaba bilgisi olan açıklık getirirse sevinirim..


    Saygılarımla...
  • 21-08-2013, 15:31:26
    #2
    Aynı düşünce içerisindeyiz ama ben muhasebe 2. sınıf öğrencisiyim. İnşallah bu sene son.
    Bende Kamu Yönetimi'ni düşünüyorum. Tabii okuyanların yorumları önemlidir.
  • 21-08-2013, 15:33:02
    #3
    Kurumsal PLUS
    Ben Bitireli 2 yıl oldu aklımız yeni başımıza geldi diyelim Okuyan Arkadaşlar varsa yardımcı olurlar inşallah
  • 21-08-2013, 15:38:35
    #4
    iktisat okuma da ne okursan oku iki senedir 3. sınıftayım, tamam çalışmıyorum ama işletmede mantık yürüterek dahi bazı soruları cevaplayabiliyorsun ancak iktisatta öyle değil.
  • 21-08-2013, 15:59:51
    #5
    Kurumsal PLUS
    valla hocam En nefret ettiğim derstir.
  • 21-08-2013, 16:26:43
    #6
    Kamu yönetimi okuyan arkadaşım var ben de düşünüyordum ama aöf 3. sınıftan her dönemde 9 ders kitliyo 2 dönemde toplam 18 ders ve 6sı sayısal. Kamu yönetimi kpss için belki avantaj sağlar ama sözelin yanında çekilmez sayısal ağırlığı var. + hukuk..

    Sözel olan bir tane sayısal olan tek bölüm uluslar arası ilişkiler bölümü. Full amerika siyaseti, orta doğu, türkiye siyaseti.

    maliye full sayısal sözel birine çok zor ama en avantaj sağlayan bölümdür.

    Ben lisans mezunu olmak genel kültürü arttırmak istiyorum diyorsan uluslar arası ilişkiler
    ben kpssde avantaj sağlasın istiyorum sayısalla da uğraşabilirim hukukta kasmaz diyorsan kamu.

    bir işe yarasın diploma diyorsan maliye / hakkıyla öğrenirsen meslek edinirsen kesinlikle aç kalmazsın. Ama zor.. ve sayısal
  • 21-08-2013, 16:29:28
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben kamu yönetimi okuyorum bende tavsiye ediyorum