Konu
Sizce Açıköğretim Hangi Bölümden Devam etmeliyim ?
21-08-2013, 15:33:02
#3
mgtdizayn
Kurumsal PLUS
Ben Bitireli 2 yıl oldu aklımız yeni başımıza geldi diyelim
Okuyan Arkadaşlar varsa yardımcı olurlar inşallah