Konu
Sizce Açıköğretim Hangi Bölümden Devam etmeliyim ?
21-08-2013, 15:31:26
#2
xyL
Aynı düşünce içerisindeyiz ama ben muhasebe 2. sınıf öğrencisiyim. İnşallah bu sene son.
Bende Kamu Yönetimi'ni düşünüyorum. Tabii okuyanların yorumları önemlidir.