Konu
Sizce Açıköğretim Hangi Bölümden Devam etmeliyim ?
21-08-2013, 15:38:35
#4
Webdestek
iktisat okuma da ne okursan oku
iki senedir 3. sınıftayım, tamam çalışmıyorum ama işletmede mantık yürüterek dahi bazı soruları cevaplayabiliyorsun ancak iktisatta öyle değil.