• 17-07-2013, 17:10:34
    Ödeme yapıldı, güzel buluşma olacak inşAllah
  • 17-07-2013, 18:45:07
    Misafir
    şimdi konuya detaylı birşey yazmak istiyorum uzatmadan hemen giriyorum konuya.


    Eğer abimden arabayı alabilirsem araba 4+1 kişiliktir. (kontejyan tamam 1 kişi daha belki sıkışırız derse alırız)

    Eğer abimden olurda alamazsam yine sıkıntı değil bu sefer kamyonet ile geleceğim.(sınırsız yer koltuk yok )



    @BKR55; ben alırım seni sıkıntı yok.
    • HodriMeydan
    HodriMeydan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 17-07-2013, 19:17:30
    semihtuncer ve ayhankaraman da geleceklermiş ayhan hocama ulaştım öyle iletti
  • 17-07-2013, 20:11:12
    DarksPrince adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    semihtuncer ve ayhankaraman da geleceklermiş ayhan hocama ulaştım öyle iletti

    çok güzel haber
  • 17-07-2013, 21:41:40
    bana +1 yaz abi arkadaşımı da getiricem onun ödemeyi de geçtim.
  • 17-07-2013, 21:45:28
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana +1 yaz abi arkadaşımı da getiricem onun ödemeyi de geçtim.
    Cevher bizi unuttun he
  • 17-07-2013, 21:50:24
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevher bizi unuttun he
    Tam konusunu bulmuşsun kardeş gelirsen görüşelim, ben uzun zamandır uza kaldım yaklaşık 1 sene daha yokum r10da
  • 17-07-2013, 22:00:34
    ne işler karıştrıyon bkembulusma ne zaman
    Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam konusunu bulmuşsun kardeş gelirsen görüşelim, ben uzun zamandır uza kaldım yaklaşık 1 sene daha yokum r10da
  • 17-07-2013, 22:26:06
    Samsun'da olupta gelemeyen hemşerilerimiz varsa destek çıkabilirim arkadaşlar.