r10 - Samsun Şubesi - Listeli Ana Başlık
302
●13.149
- 17-07-2013, 18:45:07Misafirşimdi konuya detaylı birşey yazmak istiyorum uzatmadan hemen giriyorum konuya.
Eğer abimden arabayı alabilirsem araba 4+1 kişiliktir. (kontejyan tamam 1 kişi daha belki sıkışırız derse alırız)
Eğer abimden olurda alamazsam yine sıkıntı değil bu sefer kamyonet ile geleceğim.(sınırsız yer koltuk yok
)

@BKR55; ben alırım seni sıkıntı yok.HodriMeydan bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi. - 17-07-2013, 19:17:30semihtuncer ve ayhankaraman da geleceklermiş ayhan hocama ulaştım öyle iletti
- 17-07-2013, 20:11:12
- 17-07-2013, 21:45:28Cevher bizi unuttun heCevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2013, 21:50:24Tam konusunu bulmuşsun kardeşkasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gelirsen görüşelim, ben uzun zamandır uza kaldım yaklaşık 1 sene daha yokum r10da
- 17-07-2013, 22:00:34
- 17-07-2013, 22:26:06Samsun'da olupta gelemeyen hemşerilerimiz varsa destek çıkabilirim arkadaşlar.
