ne işler karıştrıyon bkembulusma ne zaman
Cevher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam konusunu bulmuşsun kardeş gelirsen görüşelim, ben uzun zamandır uza kaldım yaklaşık 1 sene daha yokum r10da