kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevher bizi unuttun he
Tam konusunu bulmuşsun kardeş gelirsen görüşelim, ben uzun zamandır uza kaldım yaklaşık 1 sene daha yokum r10da