şimdi konuya detaylı birşey yazmak istiyorum uzatmadan hemen giriyorum konuya.
Eğer abimden arabayı alabilirsem araba 4+1 kişiliktir. (kontejyan tamam 1 kişi daha belki sıkışırız derse alırız)
Eğer abimden olurda alamazsam yine sıkıntı değil bu sefer kamyonet ile geleceğim.(sınırsız yer koltuk yok

)
@BKR55; ben alırım seni sıkıntı yok.