Selam,
Webmoney sitesinden devamli para gonderip alis veris yapiyordum ama son 1 aydir onaylama sms`i gelmiyor. Bu yuzden Webmoney keeper classic kurmaya karar verdim ama ne kadar denesemde olmadi yapamadim.
Son care olarak bu yola basvuruyorum..
Sizden tek bir ricam var , programi kurup login olmaniz .. ve aninda hesabiniza 10$ gonderecegim. Hem test etmis olurum.
Kurulum team viewer ile gerceklestirilecektir. Bu isten anlayan varsa ve programi kuracagindan emin ise msn , skype uzerinden iletisime gecip gerekli islemleri gerceklestirelim.
Skype: tanerbm
msn :tanerbm@hotmail.com
Yardimda bulunacak tum arkadaslara simdiden tesekurler..
WebMoney classic kurana 10WMZ vericem
4
●77
- 17-05-2013, 18:37:31Webmoney keeper classic için telefona kod gelecek ve sms gelmediğini belirtiyorsunuz. Bu durumda destek ile görüşmeniz yararınıza olacaktır.
infotr@wmtransfer.com bu adresten Türkçe destek alabilirsiniz. En azından sms sorunu çözülürse programın kurulumunda sıkıntı yok. - 17-05-2013, 18:55:00classicte kod gelmez ayrı olarak bir program kurulur ve sertifika tanıtılır eyrıca sistemin oluşturduğu key dosyasını programa tanıtmak gerekir yoksa sürekli error verir neyse teknik destek işlerine bakmıyoruz arkadaşında dediği gibi webmoney türkçe destek bölümüne mail atın yardımcı olurlar.supremacy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2013, 19:08:02sinanalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu şekilde kod gelmeden programı kurman birşey ifade etmiyor. İlk kurulumda bu şekilde kod gelecek akabinde tanımları yapıyor olacaksın.
Diğer kısım programı dahi kullansan, alışveriş için onay sms i yine gelmektedir. Yani her şekilde SMS olayını çözmesi lazım.