sinanalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
classicte kod gelmez ayrı olarak bir program kurulur ve sertifika tanıtılır eyrıca sistemin oluşturduğu key dosyasını programa tanıtmak gerekir yoksa sürekli error verir neyse teknik destek işlerine bakmıyoruz arkadaşında dediği gibi webmoney türkçe destek bölümüne mail atın yardımcı olurlar.


Şu şekilde kod gelmeden programı kurman birşey ifade etmiyor. İlk kurulumda bu şekilde kod gelecek akabinde tanımları yapıyor olacaksın.

Diğer kısım programı dahi kullansan, alışveriş için onay sms i yine gelmektedir. Yani her şekilde SMS olayını çözmesi lazım.