Aynen sorunda sms de , ama classic kurunca sms onayi gelmiyor diye biliyordum. Yaniliyor olabilirim, en kisa zamanda turkce destege yazicam , sonuc cikmazsa numarayi degistirmek icin dilekce gonderecem ... bakalim hayirlisi..