Selam,
Webmoney sitesinden devamli para gonderip alis veris yapiyordum ama son 1 aydir onaylama sms`i gelmiyor. Bu yuzden Webmoney keeper classic kurmaya karar verdim ama ne kadar denesemde olmadi yapamadim.
Son care olarak bu yola basvuruyorum..
Sizden tek bir ricam var , programi kurup login olmaniz .. ve aninda hesabiniza 10$ gonderecegim. Hem test etmis olurum.
Kurulum team viewer ile gerceklestirilecektir. Bu isten anlayan varsa ve programi kuracagindan emin ise msn , skype uzerinden iletisime gecip gerekli islemleri gerceklestirelim.
Skype: tanerbm
msn :tanerbm@hotmail.com
Yardimda bulunacak tum arkadaslara simdiden tesekurler..