Üst komşumu dövdüm!!!
53
●9.385
- 26-04-2013, 18:19:25Ortada bir kavga var ve bir kişininde burnu kanadıysa muakkak ufak bir ceza alırsınız, sizin evinizde olması hafifletici bir sebeptir ancak "Haneye tecavüz" farklı bir olgudur.
Tekrardan geçmiş olsun ALLAH beterinden esirgesin. - 26-04-2013, 18:21:55aynı şeyi otoparkta yaşadım yerime parkeden adamla hem yerime parkediyor hem şikayet ettım uğraşmayayım diyeben arabaya binerken geldi 2 arkadaşıyla artistik yaptı ne şikayet ediyorsun gibisinden
ağzını yüzünü kırınca arkadaşları kaçtı kendide gidip şikayet etti ama birşeyi kanıtlayamadı o günden beride ödü kopuyor
takipsizlik çıkar bence en iyisini yapmışsın ülkede kendini kabadayı süperman sanan çok artis çok - 26-04-2013, 18:26:00Benim bildigim kadarıyla yatak odası dışında evin odalarının herhangi birinde evinize giren kişiye zarar verdiyseniz suçlu siz oluyorsunuz, sadece olay yatak odasında olduysa haklı oluyorsunuz diye biliyorum
Bir zamanlar böyle bir yasa getirildiğini duymuştum - 26-04-2013, 18:27:52Bu bilgi doğrudur kardeşim, haneye tecavüz ( kişi silahsız ise ) kesinlikle yatak odasına girmiş olmalı.WebServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2013, 18:29:56Üyeliği durdurulduGece yarısı evimize giren hırsız haneye tecavüz etmiş olmuyor mu?Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış bilgi veriyorsunuz. - 26-04-2013, 18:37:15Kanunlar öyle malesef. Olacak o kadar isimli sitcom da bununla dalga geçilmişti ordan hatırlıyorumMember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

okadarına cesaret edemez sanırım. kendini bir şekilde temize çıkartır ama ondan sonra dövermi iftira davası açıp tazminatmı alır orası arkadaşa kalmışLG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-04-2013, 18:44:46Sizin rızanız dışında evinize girilmesi tabiki haneye tecavüzdür hocam ancak burada değinmek istediğim konu evinize giren kişiye şiddet uygulama hakkı hangi durumlarda devreye girer.Member adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evinize giren bir hırsıza şiddet uyguladınıza sadece hanaye tecavüz değil meşru müdafa kapsamında da indirim alırsınız.
Yani tamamen haklısınız - 26-04-2013, 19:46:45Üyeliği durdurulduDoğrudur öğrenci evi her ne kadar ben ses yaparak haksız olsamda, adamın gelip kapımı yumruklaması bütün apartmanı ayağa kaldırıp huzuru bozması onu da haksız yapıyor.EkolWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burası hukuk devletiyse gider polise şikayet eder, gelip benim evime zorla girip kabadayılık yapan da karşılığını alır.
Zaten artık şikayetimi şahitlerimle birlikte, darp raporumuda ekleyerek yazılı olarak verdik artık takip etcez süreci.
Fuhuş? Eve gelenler üniversiteden arkadaşlarımız ve en geç akşam 8-9 a kadar otururlar, sonra kendi yerlerine giderler. Öyle bir iftira atarsa adamın geri kalan hayatı hapislerde geçer.LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
