• 26-04-2013, 18:12:47
    #37
    olayın hukuki yönü bir şekilde halledilir o adam benim babam olsaydı mesela ve böyle bir olay vuku bulmuş olsaydı daha farklı konular açıyor olurdun.
  • 26-04-2013, 18:19:25
    #38
    Ortada bir kavga var ve bir kişininde burnu kanadıysa muakkak ufak bir ceza alırsınız, sizin evinizde olması hafifletici bir sebeptir ancak "Haneye tecavüz" farklı bir olgudur.

    Tekrardan geçmiş olsun ALLAH beterinden esirgesin.
  • 26-04-2013, 18:21:55
    #39
    aynı şeyi otoparkta yaşadım yerime parkeden adamla hem yerime parkediyor hem şikayet ettım uğraşmayayım diyeben arabaya binerken geldi 2 arkadaşıyla artistik yaptı ne şikayet ediyorsun gibisinden

    ağzını yüzünü kırınca arkadaşları kaçtı kendide gidip şikayet etti ama birşeyi kanıtlayamadı o günden beride ödü kopuyor

    takipsizlik çıkar bence en iyisini yapmışsın ülkede kendini kabadayı süperman sanan çok artis çok
  • 26-04-2013, 18:26:00
    #40
    Benim bildigim kadarıyla yatak odası dışında evin odalarının herhangi birinde evinize giren kişiye zarar verdiyseniz suçlu siz oluyorsunuz, sadece olay yatak odasında olduysa haklı oluyorsunuz diye biliyorum

    Bir zamanlar böyle bir yasa getirildiğini duymuştum
  • 26-04-2013, 18:27:52
    #41
    WebServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bildigim kadarıyla yatak odası dışında evin odalarının herhangi birinde evinize giren kişiye zarar verdiyseniz suçlu siz oluyorsunuz, sadece olay yatak odasında olduysa haklı oluyorsunuz diye biliyorum

    Bir zamanlar böyle bir yasa getirildiğini duymuştum
    Bu bilgi doğrudur kardeşim, haneye tecavüz ( kişi silahsız ise ) kesinlikle yatak odasına girmiş olmalı.
  • 26-04-2013, 18:29:56
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bilgi doğrudur kardeşim, haneye tecavüz ( kişi silahsız ise ) kesinlikle yatak odasına girmiş olmalı.
    Gece yarısı evimize giren hırsız haneye tecavüz etmiş olmuyor mu?
    Yanlış bilgi veriyorsunuz.
  • 26-04-2013, 18:37:15
    #43
    Member adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece yarısı evimize giren hırsız haneye tecavüz etmiş olmuyor mu?
    Yanlış bilgi veriyorsunuz.
    Kanunlar öyle malesef. Olacak o kadar isimli sitcom da bununla dalga geçilmişti ordan hatırlıyorum

    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evde kız arkadaşın felan geliyo ve bekar eviyse kaldığın yer başına büyük bela aldın demektir, kafaya taktıysa gecenin bir körü sen bişey yapmasanda kız arkadaşın geldiği zamanı takip eder fuhuş yapıyolar diye şikayette bulunur işin yoksa uğraş dur kendini temize çıkarıcam diye.

    ayrıca seninde haklı olduğun bir taraf yok gecenin bir köründe ses niye çıkarıyosun hemde gelmiş uyarmışken seni
    okadarına cesaret edemez sanırım. kendini bir şekilde temize çıkartır ama ondan sonra dövermi iftira davası açıp tazminatmı alır orası arkadaşa kalmış
  • 26-04-2013, 18:44:46
    #44
    Member adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gece yarısı evimize giren hırsız haneye tecavüz etmiş olmuyor mu?
    Yanlış bilgi veriyorsunuz.
    Sizin rızanız dışında evinize girilmesi tabiki haneye tecavüzdür hocam ancak burada değinmek istediğim konu evinize giren kişiye şiddet uygulama hakkı hangi durumlarda devreye girer.

    Evinize giren bir hırsıza şiddet uyguladınıza sadece hanaye tecavüz değil meşru müdafa kapsamında da indirim alırsınız.

    Yani tamamen haklısınız
  • 26-04-2013, 19:46:45
    #45
    Üyeliği durduruldu
    EkolWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun hocam. Yalnız adam hala kaşınıyor Yanlış tahmin etmiyorsam öğrenci evinde kalıyorsunuz bulunduğunuz yerde ailelerde kalıyor yada yanılıyorum, klasik durum. Bu devirde sonuna kadar sabretmek lazım kavga en son çözüm ancak bazen öyle insanlar var ki tahrik ediyorlar fazla üzerine gitmeyin derim. Benim alt komşum her gece sabah 4-5 e kadar afedersiniz tırnak içinde hayvan gibi bağrışıyorlar öyle böyle değil aşağı vurduğumda bariz bir şekilde küfür ediyorlar ne var a... gibi her şeyi duyuyorum. Bazı insanlar konuşmaktan da anlamıyorlar inip dayansam kapıya iş dahada büyür, o yüzden sakin olmakta fayda var. Farklı yollardan akıllı davranıp uğraşmak en güzeli. Sabaha kadar film izliyorlar ses son ses açık napıyorum binanın ortak modeminden mac ban atıyorum herkese mecburen uyuyorlar
    Doğrudur öğrenci evi her ne kadar ben ses yaparak haksız olsamda, adamın gelip kapımı yumruklaması bütün apartmanı ayağa kaldırıp huzuru bozması onu da haksız yapıyor.

    Burası hukuk devletiyse gider polise şikayet eder, gelip benim evime zorla girip kabadayılık yapan da karşılığını alır.

    Zaten artık şikayetimi şahitlerimle birlikte, darp raporumuda ekleyerek yazılı olarak verdik artık takip etcez süreci.

    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evde kız arkadaşın felan geliyo ve bekar eviyse kaldığın yer başına büyük bela aldın demektir, kafaya taktıysa gecenin bir körü sen bişey yapmasanda kız arkadaşın geldiği zamanı takip eder fuhuş yapıyolar diye şikayette bulunur işin yoksa uğraş dur kendini temize çıkarıcam diye.

    ayrıca seninde haklı olduğun bir taraf yok gecenin bir köründe ses niye çıkarıyosun hemde gelmiş uyarmışken seni
    Fuhuş? Eve gelenler üniversiteden arkadaşlarımız ve en geç akşam 8-9 a kadar otururlar, sonra kendi yerlerine giderler. Öyle bir iftira atarsa adamın geri kalan hayatı hapislerde geçer.