Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu bilgi doğrudur kardeşim, haneye tecavüz ( kişi silahsız ise ) kesinlikle yatak odasına girmiş olmalı.
Gece yarısı evimize giren hırsız haneye tecavüz etmiş olmuyor mu?
Yanlış bilgi veriyorsunuz.