Benim bildigim kadarıyla yatak odası dışında evin odalarının herhangi birinde evinize giren kişiye zarar verdiyseniz suçlu siz oluyorsunuz, sadece olay yatak odasında olduysa haklı oluyorsunuz diye biliyorum
Bir zamanlar böyle bir yasa getirildiğini duymuştum