aynı şeyi otoparkta yaşadım yerime parkeden adamla hem yerime parkediyor hem şikayet ettım uğraşmayayım diyeben arabaya binerken geldi 2 arkadaşıyla artistik yaptı ne şikayet ediyorsun gibisinden

ağzını yüzünü kırınca arkadaşları kaçtı kendide gidip şikayet etti ama birşeyi kanıtlayamadı o günden beride ödü kopuyor

takipsizlik çıkar bence en iyisini yapmışsın ülkede kendini kabadayı süperman sanan çok artis çok