• 30-01-2013, 13:49:19
    #1
    S.a arkadaşlar forumumda daha önceden ziyaretçilere mesaj yazma aktifti fakat son günlerde artan spamlar yüzünden güvenlik kodu duvarını aşan botlar forumları reklam yuvasına çevirdi, bende üye olurken spam engelleme kodunu ziyaretçiler mesaj yazarkende girmesini istiyorum fakat bunu yapamadım.

    Aşağıdaki resimlerden anlaşıldığı gibi güvenlik kodu gözükmüyor gözükmediği içinde gönderilen mesaj hata ile karşılaşıyor.

    yardımlarınız için şimdikten teşekkürler.



  • 30-01-2013, 13:50:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Admin bilgilerini iletirseniz halledeyim.
  • 30-01-2013, 13:56:12
    #3
    Kameralar nerde Hangi kanal da çıkacak bu şaka
  • 30-01-2013, 13:59:31
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Radius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin bilgilerini iletirseniz halledeyim.
    caylak51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kameralar nerde Hangi kanal da çıkacak bu şaka
    adam yardım etmeye çalışıyor alırsın bir full back-up en kötü ihtimalle geri yüklersin daha saygılı şekilde "kendim yapmak istiyorum nasıl yapıldığını anlatırmısınız" diyebilirdin
  • 30-01-2013, 14:05:44
    #5
    Kusura bakmayın arkadaşlar ama ben kimseye admin bilgilerimi veremem ve bu bilgileri veren insanı bulursanız banada söyleyin. Tanımadığım bilmediğim bir insana bilgileri vermek ne kadar doğru bana bir de haklıymışsın gibi savunma yapma dostum böyle şeyler kafamın tasını attırıyor. Yardım edemiyecekseniz boşuna ortamı germeyin, bu sorun başkalarının başınada gelebilir gizli saklı sorun çözmeye çalışmıyoruz başkasıda faydalansın. Nerde paylaşmanın adı.