Kusura bakmayın arkadaşlar ama ben kimseye admin bilgilerimi veremem ve bu bilgileri veren insanı bulursanız banada söyleyin. Tanımadığım bilmediğim bir insana bilgileri vermek ne kadar doğru bana bir de haklıymışsın gibi savunma yapma dostum böyle şeyler kafamın tasını attırıyor. Yardım edemiyecekseniz boşuna ortamı germeyin, bu sorun başkalarının başınada gelebilir gizli saklı sorun çözmeye çalışmıyoruz başkasıda faydalansın. Nerde paylaşmanın adı.