S.a arkadaşlar forumumda daha önceden ziyaretçilere mesaj yazma aktifti fakat son günlerde artan spamlar yüzünden güvenlik kodu duvarını aşan botlar forumları reklam yuvasına çevirdi, bende üye olurken spam engelleme kodunu ziyaretçiler mesaj yazarkende girmesini istiyorum fakat bunu yapamadım.

Aşağıdaki resimlerden anlaşıldığı gibi güvenlik kodu gözükmüyor gözükmediği içinde gönderilen mesaj hata ile karşılaşıyor.

yardımlarınız için şimdikten teşekkürler.