Benim Bildigim bütün rent a car cılar senet imzalatıyor hocam
Herşeyi kasko ödemedigi için senet imzalatılır. Kiralayan arkadaş gider birine verir ehliyetsiz yada sarhoş çarpar. Bunlar herzaman olan şeyler o yüzden senet imzalatmak zorundayız
Satış: izmir içi aylik kiralık araç istiyenlere uygun fiyat
24
●1.884
- 29-12-2012, 17:57:17Ben ehliyetsiz kiralayan çok tanıyorum hatta ehliyetim yokken bende kiralamıştım
Ama doğru bir şey çünkü avis gibi firmalar her türlü alacağını alıyor fakat biraz daha esnafımsı ( aman yanlış anlaşılmasın bende nurullah abimiz vardı kiralamacı ondan duyduklarımı söylüyorum küçümseme falan yok ) olanlar imkansız alamıyor parasını diyor... - 01-01-2013, 19:26:18Arabaları çoğaltmışsın
İstanbulda pendik tarafında ki rent a car firmalarının hepsi senet imzalatıyor. Senet olarak değil arkadaşın dediği gibi sözleşme şeklinde ve %90'ı adına düzenlenmiş son 3 aya ait kredi kartı ekstiresi yada doğalgaz. su vs. fatura istiyor. %90 aynı şekil esnaf kefili istiyor tanımadıklarına
- 02-01-2013, 00:00:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Senet olmadan araç kiralama gibi bir durum söz konusu olamaz, her araç kiralayan firma bunu yapar, evet büyük dediğiiz şirketlerde sözleşmenin altında senet yer alıyor ve imzalıyorsunuz, ben onlarca belki yüzlerce kiraladım, hepsindede senet imzaladım, hepsindede geri aldım senedimi, o kadar büyütülecek işler değil, senet sepet artık, kredi kartı ve fatura bile isteyen oluyor.
Ayrıca arkadaş kiralama konusu açmış, çoğu zaman buradan kiralık araç arayan arkadaşlar oluyor, konu dağılmasa bence iyi olur. - 02-01-2013, 00:04:45Shifty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam haklısınız bu konuda. En zor işlerden biriyle ugraşıyoruz.