• 29-12-2012, 09:43:13
    #10
    Benim Bildigim bütün rent a car cılar senet imzalatıyor hocam


    Herşeyi kasko ödemedigi için senet imzalatılır. Kiralayan arkadaş gider birine verir ehliyetsiz yada sarhoş çarpar. Bunlar herzaman olan şeyler o yüzden senet imzalatmak zorundayız
  • 29-12-2012, 17:57:17
    #11
    Ben ehliyetsiz kiralayan çok tanıyorum hatta ehliyetim yokken bende kiralamıştım

    Ama doğru bir şey çünkü avis gibi firmalar her türlü alacağını alıyor fakat biraz daha esnafımsı ( aman yanlış anlaşılmasın bende nurullah abimiz vardı kiralamacı ondan duyduklarımı söylüyorum küçümseme falan yok ) olanlar imkansız alamıyor parasını diyor...
  • 01-01-2013, 18:43:03
    #12
    hocam rent a car cılarda kendini bir nevi garantiye almaya calişiyor senet için
  • 01-01-2013, 19:26:18
    #13
    Arabaları çoğaltmışsın İstanbulda pendik tarafında ki rent a car firmalarının hepsi senet imzalatıyor. Senet olarak değil arkadaşın dediği gibi sözleşme şeklinde ve %90'ı adına düzenlenmiş son 3 aya ait kredi kartı ekstiresi yada doğalgaz. su vs. fatura istiyor. %90 aynı şekil esnaf kefili istiyor tanımadıklarına
  • 01-01-2013, 21:21:47
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Chevrolet Cruze günlük fiyatımız 140 TL dir. bu niye bu kadar pahalı yav
  • 02-01-2013, 00:00:28
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Senet olmadan araç kiralama gibi bir durum söz konusu olamaz, her araç kiralayan firma bunu yapar, evet büyük dediğiiz şirketlerde sözleşmenin altında senet yer alıyor ve imzalıyorsunuz, ben onlarca belki yüzlerce kiraladım, hepsindede senet imzaladım, hepsindede geri aldım senedimi, o kadar büyütülecek işler değil, senet sepet artık, kredi kartı ve fatura bile isteyen oluyor.

    Ayrıca arkadaş kiralama konusu açmış, çoğu zaman buradan kiralık araç arayan arkadaşlar oluyor, konu dağılmasa bence iyi olur.
  • 02-01-2013, 00:03:52
    #16
    Ben birşey merak ediyorum şimdi aldık arabayı kaza yaptık ne oluo?
  • 02-01-2013, 00:04:45
    #17
    Shifty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senet olmadan araç kiralama gibi bir durum söz konusu olamaz, her araç kiralayan firma bunu yapar, evet büyük dediğiiz şirketlerde sözleşmenin altında senet yer alıyor ve imzalıyorsunuz, ben onlarca belki yüzlerce kiraladım, hepsindede senet imzaladım, hepsindede geri aldım senedimi, o kadar büyütülecek işler değil, senet sepet artık, kredi kartı ve fatura bile isteyen oluyor.

    Ayrıca arkadaş kiralama konusu açmış, çoğu zaman buradan kiralık araç arayan arkadaşlar oluyor, konu dağılmasa bence iyi olur.

    evet hocam haklısınız bu konuda. En zor işlerden biriyle ugraşıyoruz.
  • 02-01-2013, 12:48:22
    #18
    Üyeliği durduruldu
    2 gün kiraladık yılbaşında 190 tl dacia logan 2005 model . araba elimizde kaldı marş dinamosu mu ne bozukmuş 100 tl masraf açtı ..