Ben ehliyetsiz kiralayan çok tanıyorum hatta ehliyetim yokken bende kiralamıştım

Ama doğru bir şey çünkü avis gibi firmalar her türlü alacağını alıyor fakat biraz daha esnafımsı ( aman yanlış anlaşılmasın bende nurullah abimiz vardı kiralamacı ondan duyduklarımı söylüyorum küçümseme falan yok ) olanlar imkansız alamıyor parasını diyor...