Senet olmadan araç kiralama gibi bir durum söz konusu olamaz, her araç kiralayan firma bunu yapar, evet büyük dediğiiz şirketlerde sözleşmenin altında senet yer alıyor ve imzalıyorsunuz, ben onlarca belki yüzlerce kiraladım, hepsindede senet imzaladım, hepsindede geri aldım senedimi, o kadar büyütülecek işler değil, senet sepet artık, kredi kartı ve fatura bile isteyen oluyor.

Ayrıca arkadaş kiralama konusu açmış, çoğu zaman buradan kiralık araç arayan arkadaşlar oluyor, konu dağılmasa bence iyi olur.