Benim Bildigim bütün rent a car cılar senet imzalatıyor hocam


Herşeyi kasko ödemedigi için senet imzalatılır. Kiralayan arkadaş gider birine verir ehliyetsiz yada sarhoş çarpar. Bunlar herzaman olan şeyler o yüzden senet imzalatmak zorundayız