Anket iPhone 5 mi Samsung galaksi s3 mü ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 142
iPhone 5 mi Samsung galaksi s3 mü ?
iPhone 5
%53,52 (76 Oy)
Samsung s3
%36,62 (52 Oy)
Kararsızım
%9,86 (14 Oy)
  • 17-12-2012, 23:12:42
    #1
    Evet arkadaşlar sizce hangisi
  • 17-12-2012, 23:14:46
    #2
    Açık ara Galaxy S3 ...
    http://kiyas.la/cep-telefonu/karsila...0-Galaxy-S-III
  • 17-12-2012, 23:18:38
    #3
    iPhone 5 i düşünüyorum lakin ... bulututda sadece iPhone
    larla alışveris yapılıyor dıye duydum ve göruntulu konusma muhabbetıde ole ayrıyeten msn gıbı bı programla intrnet uzerinden yapılıyormus aslı varmıdır ?
  • 17-12-2012, 23:22:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Mura adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iPhone 5 i düşünüyorum lakin ... bulututda sadece iPhone
    larla alışveris yapılıyor dıye duydum ve göruntulu konusma muhabbetıde ole ayrıyeten msn gıbı bı programla intrnet uzerinden yapılıyormus aslı varmıdır ?
    iphone aldıgınızda artık blutut kullanmıyorsunuz ki bir dosyayı göndermenin bir çok şekli var. Yığınla application var takılmayın o kısma bence. İkiside iyi telefon bence hangisi gözünüze şık geliyorsa onu tercih edin kullanacak olan sizsiniz.
  • 17-12-2012, 23:24:33
    #5
    Samsung s3 tek geçerim şu an note 2 arayışındayım memnunum uzunca süre ios ta kullandım ama android bir başka bence.
  • 18-12-2012, 00:58:54
    #6
    iphone karşıtı biri değilim ancak fiyat olarak değmeyecek bir cihaz.
    1.300 'e kadar s3 bulabiliyorsun bence s3 veya note2 alın derim.
  • 18-12-2012, 01:01:17
    #7
    iPhone 5 - Note 2

    Zor seçim..

    Kolay gelsin
  • 20-12-2012, 11:08:45
    #8
    2 ay s3 kullandım bende kağıt kalem üzerindeki eşleştirmelere kandım ama öyle değil işte,
    ara arada olsa takılmalar oluyor, en çok kullandığım uygulamalar ya yok yada berbat,
    ele avuca gelmemesi direk sattım ve 1800 tl aldığım cihazı 1300 zor sattım iphone dışına çıkmakla en büyük hatamı yaptım, s3 kötü bir cihaz değil ama iphone ile kıyaslanamaz, ip 5 aldım ve gerçekten süper bir cihaz, s3 almakla attan inip eşşeğe binmiş gibi oldum...
  • 20-12-2012, 11:13:26
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendilerini web master, bilgisayarcı sanan onlarca kişi olsa da şu forumda iphone 5 diyen çıkarsa gerçekten çok üzülürüm.